eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyNa kryzys reputacji firmy lepiej się przygotowaćNa kryzys reputacji firmy lepiej się przygotować

Na kryzys reputacji firmy lepiej się przygotować

2020-01-24 11:58

O tym, że reputacja firmy wpływa na jej wyniki finansowe i stanowi parasol ochronny w razie wystąpienia sytuacji kryzysowych, przekonanych jest już większość dyrektorów komunikacji (95 proc.). Ta świadomość powinna cieszyć, tym bardziej, że kryzysu reputacji na przestrzeni najbliższych dwóch 2-3 lat spodziewa się aż 44% z nich. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. Coloures-pic - Fotolia.com

Na kryzys reputacji firmy lepiej się przygotować

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: