eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyRynek reklamy w Polsce: tylko 1/8 reklamodawców podwyższyło wydatkiUdział poszczególnych kategorii reklamy w wydatkach na reklamę digital

Rynek reklamy w Polsce: tylko 1/8 reklamodawców podwyższyło wydatki

2020-08-28 12:43

Najnowsze doniesienia Publicis Groupe dowodzą, że w I połowie br. rynek reklamy nie mógł się już pochwalić dodatnią dynamiką. Spadki sięgnęły ponad 15 proc. Pieniędzy na reklamę nie szczędziły tylko 2 z przebadanych sektorów. Mowa tu o audio video oraz produktach użytku domowego. Pozostali reklamodawcy cięli budżety reklamowe. ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Udział poszczególnych kategorii reklamy w wydatkach na reklamę digital Największy udział w kategorii digital należał do reklamy display.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: