Centra handlowe: odwiedzalność i obroty rosną, ale kupujemy inaczej
2020-10-21 09:33
U schyłku lata odwiedzalność centrów handlowych sięgała 87% frekwencji notowanej przed wybuchem pandemii, a obroty wynosiły 90% wyników notowanych na początku roku. Widać jednak istotną zmianę w tym, jak wyglądają nasze odwiedziny w obiektach handlowych. Analiza nowych zachowań konsumentów w trakcie i po lockdownie umożliwia ... Przejdź do artykułu ›
![Centra handlowe: odwiedzalność i obroty rosną, ale kupujemy inaczej Centra handlowe: odwiedzalność i obroty rosną, ale kupujemy inaczej](https://s3.egospodarka.pl/grafika/odwiedzalnosc-centrow-handlowych/Centra-handlowe-odwiedzalnosc-i-obroty-rosna-ale-kupujemy-inaczej-gQXGoW.png)
fot. mat. prasowe
Zmiana procentowa wielkości obrotów w stosunku do średniej Zdecydowanie lepiej w czasie lockdownu radziły sobie obiekty typu convenience.