eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyRynek reklamy: poprawa prognoz, ale nie dla Polski Udział mediów w globalnych wydatkach na reklamę

Rynek reklamy: poprawa prognoz, ale nie dla Polski

2020-12-08 12:14

Koronawirus wprawdzie dosięgnął rynek reklamowy, ale wiele wskazuje na to, że odrodzenie nadejdzie szybciej niż się spodziewano. Poprzednie estymacje agencji mediowej Zenith wskazywały, że tegoroczne, globalne wydatki reklamowe będą o 9,1% niższe od ubiegłorocznych. Najnowsze prognozy mówią już o spadku rzędu 7,5%. Niestety w ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Udział mediów w globalnych wydatkach na reklamę W globalnych wydatkach na reklamę telewizja wyraźnie traci dominację na rzecz internetu.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: