eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyReklama w internecie - irytująca i skutecznaPostawy polskich internautów wobec reklam internetowych i telewizyjnych

Reklama w internecie - irytująca i skuteczna

2006-08-24 00:04

Rok 2006 - to kolejny rok rozwoju internetowego rynku reklamowego i większych niż ubiegłoroczne wydatków firm na reklamę w internecie. Tę tendencję potwierdzają wyniki najnowszego badania Gemius SA zrealizowanego w siedmiu krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Reklama w internecie - irytująca i skuteczna

fot. mat. prasowe

Postawy polskich internautów wobec reklam internetowych i telewizyjnych Postawy polskich internautów wobec reklam internetowych i telewizyjnych

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: