eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyReklama łapie oddech, reklamodawcy nie szczędzą pieniędzyUdział poszczególnych kategorii reklamy w wydatkach na reklamę digital

Reklama łapie oddech, reklamodawcy nie szczędzą pieniędzy

2022-03-01 10:01

O tym, że polski rynek reklamy dość szybko otrząsa się z koronakryzysu, Publicis Groupe donosiła już wcześniej. Najnowsze doniesienia potwierdzają, że reklama wychodzi na prostą, a reklamodawcy nie szczędzą pieniędzy na działania marketingowe. Wzrosty widoczne są w niemal wszystkich branżach i kanałach komunikacji. Poniżej ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Udział poszczególnych kategorii reklamy w wydatkach na reklamę digital Wzrosły wydatki na wszystkie formy reklamy, najszybciej na reklamę display i video, nieco wolniej na reklamę w wyszukiwarkach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: