Nastroje polskich konsumentów umiarkowanie pesymistyczne
2022-04-28 13:56
Nastroje polskich konsumentów, pomimo wielu negatywnych czynników, takich jak wojna w Ukrainie, wysoka inflacja i rosnące stopy procentowe, spadają, ale nie tak gwałtownie, jak można by się spodziewać. Barometr Nastrojów Konsumenckich GfK wskazuje raczej na umiarkowany pesymizm. Przejdź do artykułu ›
![Nastroje polskich konsumentów umiarkowanie pesymistyczne Nastroje polskich konsumentów umiarkowanie pesymistyczne](https://s3.egospodarka.pl/grafika/nastroje-konsumenckie/Nastroje-polskich-konsumentow-umiarkowanie-pesymistyczne-t5rfwB.jpg)
fot. mat. prasowe
Barometr Nastrojów Konsumenckich Barometr Nastrojów Konsumenckich GfK, czyli syntetyczny wskaźnik ilustrujący aktualne nastroje Polaków w zakresie postaw konsumenckich, wyniósł w kwietniu br. -14,2 i spadł o 2,2 p.p. w stosunku do poprzedniego miesiąca.