eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyPraca w obsłudze klienta. Co mówią pracownicy?Kluczowe cechy pracownika w pracy z klientami

Praca w obsłudze klienta. Co mówią pracownicy?

2022-08-26 11:45

Wakacje właśnie dobiegają końca, tym samym kończy się gorący okres dla pracowników obsługi klientach w takich m.in. branżach jak gastronomia czy hotelarstwo. Pracuj.pl prezentuje wyniki badania poświęconego pracownikom pierwszej linii. Z zaprezentowanych danych wynika m.in., że zapotrzebowanie na specjalistów od pracy z klientami ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Kluczowe cechy pracownika w pracy z klientami Ponad 2/3 badanych przyznaje, że wśród kluczowych cech w ich fachu znajdują się cierpliwość wobec klientów

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: