eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaMedia społecznościowe: coraz więcej zakupów na Instagramie i TikTokuCzęstotliwość kupowania produktów po ujrzeniu ich na TikToku

Media społecznościowe: coraz więcej zakupów na Instagramie i TikToku

2023-03-09 11:34

BrandLift prezentuje wyniki badania rzucającego światło na sposób, w jaki kupują współcześni konsumenci. Okazuje się, że media społecznościowe to miejsce, w którym coraz częściej dokonujemy zakupów. Na Instagramie kupuje już blisko 43 proc. Polaków. Popularnym źródłem informacji o produktach staje się także TikTok. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Częstotliwość kupowania produktów po ujrzeniu ich na TikToku Dziś oprócz Instagrama głównym medium dla branży influencerskiej stał się TikTok

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: