Efekt Barbieheimer, czyli jak Polacy ruszyli do kin
2023-08-04 10:04
21 lipca do kin trafiły dwa filmy - "Barbie" w reżyserii Grety Gerwig oraz "Oppenheimer" Christophera Nolana. Premiery poprzedzone były, zwłaszcza w przypadku pierwszej produkcji, intensywnymi działaniami marketingowymi. Czy Polacy ruszyli do kin? Oto analiza Gemius i PBI. Przejdź do artykułu ›
![Efekt Barbieheimer, czyli jak Polacy ruszyli do kin Efekt Barbieheimer, czyli jak Polacy ruszyli do kin](https://s3.egospodarka.pl/grafika/Barbie/Efekt-Barbieheimer-czyli-jak-Polacy-ruszyli-do-kin-tGexHm.jpg)
fot. mat. prasowe
Ad Contacts Zdecydowanie intensywniejszą kampanię w kanałach online miał „Oppenheimer”, dla którego liczba wszystkich kontaktów reklamowych w digitalu wyniosła 88,1 mln.