eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Efekt Barbieheimer, czyli jak Polacy ruszyli do kin

2023-08-04 10:04

21 lipca do kin trafiły dwa filmy - "Barbie" w reżyserii Grety Gerwig oraz "Oppenheimer" Christophera Nolana. Premiery poprzedzone były, zwłaszcza w przypadku pierwszej produkcji, intensywnymi działaniami marketingowymi. Czy Polacy ruszyli do kin? Oto analiza Gemius i PBI. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Efekt Barbieheimer, czyli jak Polacy ruszyli do kin

fot. mat. prasowe

Barbie - zasięg inkrementalny Jeśli chodzi o zasięg inkrementalny, digital dobudował 14,6 p.p. do kampanii „Oppenheimera” – więcej, niż w przypadku „Barbie” (10,7 p.p. dodatkowego zasięgu).

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: