Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert nie daje o sobie zapomnieć
2024-01-22 09:51
Jest już najnowsza odsłona badania gemiusAdReal - opracowania, które rzuca światło na rynek reklamy w trzech ważnych mediach: w internecie, telewizji i radio. Najświeższe doniesienia dotyczą grudnia 2023 r. Wynika z nich m.in., że marką, która nie dawała o sobie zapomnieć, inwestując w reklamę niemały budżet, był Media Expert. Przejdź do artykułu ›
11 / 11
Polecamy:
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: Media Expert i Lidl na czele
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio: handel znowu na czele
-
Rynek reklamy VIII 2023. Kinder detronizuje Media Expert w TV
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert bierze wszystko?
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Duże roszady wśród reklamodawców?
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Branża handlowa najaktywniejsza
11 / 11