Reklama w internecie, telewizji i w radio I 2024
2024-02-15 00:35
Z najnowszego badania gemiusAdReal, analizującego rynek reklamy w internecie, telewizji i radio wynika, że w styczniu 2024 roku w internecie i radio najaktywniejsze reklamowo były marki z branży "Trade", a w telewizji - "Pharmaceuticals". Przejdź do artykułu ›
![Reklama w internecie, telewizji i w radio I 2024 Reklama w internecie, telewizji i w radio I 2024](https://s3.egospodarka.pl/grafika/reklama-internetowa/Reklama-w-internecie-telewizji-i-w-radio-I-2024-yS8azU.jpg)
fot. mat. prasowe
Rynek reklamy internetowej - styczeń 2024 Najbardziej aktywna pod względem liczby kontaktów reklamowych online była branża „Trade” (34,45 mld), dla której Share of Voice we wszystkich kontaktach reklamowych online w styczniu wyniósł 39,59%.