eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyReklama online? Wideo, wideo i jeszcze raz wideo › Dynamika zmian w klasach mediów, 2024 vs 2023

Reklama online? Wideo, wideo i jeszcze raz wideo

2024-06-04 11:00

Pojawił się najnowszy, cokwartalny Raportu o Rynku Reklamy w Polsce autorstwa Publicis Groupe. Opracowanie tradycyjnie już stanowi kompleksową analizę sytuacji na rynku reklamowych. Wynika z niego m.in., że w pierwszych miesiącach bieżącego roku przeszło połowa inwestycji reklamowych ulokowana została w wideo. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Dynamika zmian w klasach mediów, 2024 vs 2023 W okresie od stycznia do marca 2024 r. wzrosły inwestycje reklamowe przeznaczone na internet, wideo w tym na telewizję, radio, outdoor oraz kino

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: