Rynek spożywczy 2008: produkty luksusowe
2008-04-29 00:59
Polscy konsumenci w większości są wciąż bardzo wrażliwi na cenę i deklarują nie kierowanie się w procesie zakupowym marką. Jednak grupa klientów o bardziej zasobnych portfelach, dla których wysoka jakość, marka produktu oraz szeroki asortyment sklepu odgrywają kluczowe znaczenie przy wyborze zarówno sklepu, jak i danego produktu ... Przejdź do artykułu ›
![Rynek spożywczy 2008: produkty luksusowe Rynek spożywczy 2008: produkty luksusowe](https://s3.egospodarka.pl/grafika/rynek-spozywczy/Rynek-spozywczy-2008-produkty-luksusowe-0NxTaN.jpg)
fot. mat. prasowe
Dynamika rozwoju rynku napojów i żywności luksusowej oraz rynku spożywczego ogółem w Polsce (%), 200 Dynamika rozwoju rynku napojów i żywności luksusowej oraz rynku spożywczego ogółem w Polsce (%), 2007-2009