eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyInternauci krytyczni wobec reklamy w sieciOgólne nastawienie wobec reklam internetowych

Internauci krytyczni wobec reklamy w sieci

2009-08-24 09:57

Dwóch na trzech badanych użytkowników sieci jest ogólnie negatywnie nastawionych wobec reklam, wynika z raportu sporządzonego przez firmę badawczą Gemius "Stosunek internautów do reklamy". Co ciekawe, są oni bardziej krytycznie nastawieni wobec reklam w sieci, niż wobec innych form reklamowania produktów. Pomimo negatywnego nastawienia, ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Internauci krytyczni wobec reklamy w sieci

fot. mat. prasowe

Ogólne nastawienie wobec reklam internetowych Ogólne nastawienie wobec reklam internetowych

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: