eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyProgramy lojalnościowe mniej atrakcyjne?Uczestnictwo w programach lojalnościowych poszczególnych typów firm – (1/2)

Programy lojalnościowe mniej atrakcyjne?

2009-11-23 10:24

W tzw. kryzysowym roku spadła liczba uczestników programów lojalnościowych - obecnie bierze w nich udział co piąty Polak. Zdobycie i utrzymanie wierności polskich konsumentów jest coraz trudniejsze. Stacje benzynowe są nadal mocne lojalnością - pokazują wyniki raportu ARC Rynek i Opinia "BTL Monitor 2009/2010". Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Uczestnictwo w programach lojalnościowych poszczególnych typów firm – (1/2) Uczestnictwo w programach lojalnościowych poszczególnych typów firm – (1/2)

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: