Idea CSR nieznana młodym internautom
2009-11-26 13:27
Z badania przeprowadzonego przez firmę Gemius S.A. we współpracy z Forum Odpowiedzialnego Biznesu wynika, że aż 64% młodych konsumentów (w wieku od 18 do 25 lat) nigdy nie zetknęło się z pojęciem społecznej odpowiedzialności biznesu. Te mało optymistyczne wyniki wskazują na konieczność wprowadzenia zmian do polskiego systemu ... Przejdź do artykułu ›
![Idea CSR nieznana młodym internautom Idea CSR nieznana młodym internautom](https://s3.egospodarka.pl/grafika/strategia-CSR/Idea-CSR-nieznana-mlodym-internautom-ZdYdBg.jpg)
fot. mat. prasowe
Zastanów się i wskaż, w jaki sposób firmy prowadzące biznes w sposób odpowiedzialny społecznie powin Zastanów się i wskaż, w jaki sposób firmy prowadzące biznes w sposób odpowiedzialny społecznie powinny zmienić funkcjonowanie w obliczu kryzysu gospodarczego.