eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyInternet wspiera handel tradycyjnyWaga różnych źródeł informacji w procesie podejmowania decyzji o zakupie sprzętu RTV/AGD

Internet wspiera handel tradycyjny

2010-01-13 13:56

TNS OBOP zrealizował na zlecenie Google projekt badawczy mający na celu zbadanie tzw. efektu ROPO (Research Online, Purchase Offline), czyli zachowań konsumenckich w Internecie przed dokonaniem zakupu w tradycyjnych kanałach sprzedaży. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Waga różnych źródeł informacji w procesie podejmowania decyzji o zakupie sprzętu RTV/AGD Waga różnych źródeł informacji w procesie podejmowania decyzji o zakupie sprzętu RTV/AGD

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: