Zła jakość obsługi klienta kosztuje 8,8 mld EUR
2010-03-08 10:32
Niski poziom obsługi klienta ma negatywne konsekwencje dla przedsiębiorstw w Polsce, bezpośrednio przyczyniając się do utraty przychodów firm. Straty te sięgają 8,8 mld euro rocznie. Wśród branż, które są w największym stopniu narażone na ryzyko strat znalazły się: usługi bezprzewodowe, telewizja kablowa i satelitarna oraz ... Przejdź do artykułu ›
![Zła jakość obsługi klienta kosztuje 8,8 mld EUR Zła jakość obsługi klienta kosztuje 8,8 mld EUR](https://s3.egospodarka.pl/grafika/jakosc-obslugi-klienta/Zla-jakosc-obslugi-klienta-kosztuje-8-8-mld-EUR-z6ToXy.jpg)
fot. mat. prasowe
Poglądy konsumentów na temat wykazywania inicjatywy w trakcie kontaktu Poglądy konsumentów na temat wykazywania inicjatywy w trakcie kontaktu