eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyObsługa mailowa klienta ma duże znaczenieJak reagujesz, gdy wiadomość otrzymana od firmy nie spełnia Twoich oczekiwań?

Obsługa mailowa klienta ma duże znaczenie

2010-04-19 13:13

Badania dowiodły, że nieprofesjonalna obsługa mailowa ma znaczące przełożenie biznesowe: ponad 53% badanych rezygnuje ze współpracy z firmą, która nie odpowiada na otrzymywane wiadomości mailowe. Dodatkowo, ponad 13,5% spośród tych osób, odradza innym współpracę z tym przedsiębiorstwem - wynika z raportu "Wyzwania obsługi ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Jak reagujesz, gdy wiadomość otrzymana od firmy nie spełnia Twoich oczekiwań? Jak reagujesz, gdy wiadomość otrzymana od firmy nie spełnia Twoich oczekiwań?

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: