eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyPoczta Polska: jakość usług w 2009Przesyłki listowe priorytetowe - ogólnopolskie wskaźniki terminowości w roku 2009

Poczta Polska: jakość usług w 2009

2010-05-26 09:42

Urząd Komunikacji Elektronicznej opublikował raport z badań jakości powszechnych usług pocztowych w zakresie wskaźnika terminowości doręczeń przesyłek oraz w zakresie informacji o ilości i rodzajach zgłoszonych reklamacji oraz sposobie ich rozpatrzenia w 2009 roku. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Poczta Polska: jakość usług w 2009

fot. mat. prasowe

Przesyłki listowe priorytetowe - ogólnopolskie wskaźniki terminowości w roku 2009 Przesyłki listowe priorytetowe - ogólnopolskie wskaźniki terminowości w roku 2009

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: