eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyKanały komunikacji: preferencje klienta w 2009Podane przykłady rzeczywistych i oczekiwanych przypadków komunikacji zintegrowanej

Kanały komunikacji: preferencje klienta w 2009

2010-06-08 12:02

Badanie konsumentów, przeprowadzone w 16 krajach pokazało, że klienci korzystają z różnorodnych kanałów komunikacyjnych, znacznie wyprzedzając stosowane przez firmy strategie kontaktu z nimi. Badanie wykazało, że w 2009 roku ponad 90% konsumentów korzystało z wielu kanałów komunikacyjnych. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Kanały komunikacji: preferencje klienta w 2009

fot. mat. prasowe

Podane przykłady rzeczywistych i oczekiwanych przypadków komunikacji zintegrowanej Podane przykłady rzeczywistych i oczekiwanych przypadków komunikacji zintegrowanej

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: