eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyReklama telewizyjna wciąż na topieWydatki na reklamę w latach 2006 – 2010 w Polsce w podziale na poszczególne media

Reklama telewizyjna wciąż na topie

2011-02-18 13:11

W 2011 roku telewizja umocni swoją pozycję jako najsilniejsze medium reklamowe - informuje Deloitte. Nie spełni się zatem prognoza mówiąca o tym, że ofensywa portali społecznościowych spowoduje, iż Internet uzyska pierwsze miejsce pod względem przychodów z reklamy. Cyfryzacja telewizji spowoduje za to zmiany na rynku reklamy i wzrost ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Wydatki na reklamę w latach 2006 – 2010 w Polsce w podziale na poszczególne media Wydatki na reklamę w latach 2006 – 2010 w Polsce w podziale na poszczególne media

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: