eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyAnaliza rynku kosmetycznego 2011Preferowane przez polskich konsumentów formy promocji kosmetyków

Analiza rynku kosmetycznego 2011

2011-03-21 12:25

Kobiety wybierają sklepy specjalistyczne na zakupy kosmetyków, podczas gdy mężczyźni kupują tego typu produkty przy okazji zakupów w sklepach ogólnospożywczych - to niektóre wnioski z badania konsumenckiego zawartego w najnowszym raporcie PMR pt. "Rynek dystrybucji artykułów kosmetycznych w Polsce 2011. Analiza rynku i prognozy rozwoju ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Analiza rynku kosmetycznego 2011

fot. mat. prasowe

Preferowane przez polskich konsumentów formy promocji kosmetyków Preferowane przez polskich konsumentów formy promocji kosmetyków

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: