eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyCechy marek godnych zaufaniaCzynniki wpływające na wybór marki, Polska vs Europa

Cechy marek godnych zaufania

2011-05-11 10:06

Według wyników badania European Trusted Brands 2011 najważniejszą cechą idealnej marki jest jej praktyczność. Takie zdanie podzielają respondenci z prawie wszystkich 16 krajów biorących udział w sondażu. Dla Polaków liczy się jeszcze wysoka klasa marki i jej rozpoznawalność. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Cechy marek godnych zaufania

fot. mat. prasowe

Czynniki wpływające na wybór marki, Polska vs Europa Czynniki wpływające na wybór marki, Polska vs Europa

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: