eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyPoczta Polska: jakość usług w 2010Reklamacje usług Poczty Polskiej S.A. w 2010 r. – struktura wg sposobu rozpatrzenia

Poczta Polska: jakość usług w 2010

2011-05-20 10:25

Urząd Komunikacji Elektronicznej opublikował raport z badania jakości powszechnych usług pocztowych w zakresie wskaźnika terminowości doręczeń przesyłek oraz w zakresie informacji o liczbie i rodzaju zgłoszonych reklamacji a także sposobie ich rozpatrzenia. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Reklamacje usług Poczty Polskiej S.A. w 2010 r. – struktura wg sposobu rozpatrzenia Reklamacje usług Poczty Polskiej S.A. w 2010 r. – struktura wg sposobu rozpatrzenia

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: