Rynek reklamy w Polsce I-II kw. 2011 r.
2011-07-29 11:18
Całkowita wartość rynku reklamy w I połowie 2011 roku wyniosła 3,84 mld złotych netto, rosnąc w stosunku do pierwszej połowy 2010 roku o 8,5%. Powodem tak istotnej różnicy pomiędzy 2010 a 2011 rokiem były obniżone po katastrofie smoleńskiej wydatki na reklamę. Zakładając nieobniżony poziom inwestycji w tym okresie, wzrost rynku ... Przejdź do artykułu ›
![Rynek reklamy w Polsce I-II kw. 2011 r. Rynek reklamy w Polsce I-II kw. 2011 r.](https://s3.egospodarka.pl/grafika/media/Rynek-reklamy-w-Polsce-I-II-kw-2011-r-09732o.jpg)
fot. mat. prasowe
Media split w ramach poszczególnych sektorów w 1H 2011 roku Media split w ramach poszczególnych sektorów w 1H 2011 roku