eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyPolskie banki a reklama radiowa w I poł. 2011Banki o najwyższych wydatkach reklamowych w I półroczu 2011

Polskie banki a reklama radiowa w I poł. 2011

2011-08-29 11:26

W pierwszym półroczu br. banki wydały na reklamę 702 mln zł. Z tego 11 proc. przeznaczonych było na reklamę radiową, ale najbardziej aktywni marketerzy w radiu lokowali nawet powyżej 30 proc. swoich budżetów reklamowych - wynika z drugiej edycji raportu Komitetu Badań Radiowych "AdBranch". Banki przede wszystkim promują kredyty ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Polskie banki a reklama radiowa w I poł. 2011

fot. mat. prasowe

Banki o najwyższych wydatkach reklamowych w I półroczu 2011 Banki o najwyższych wydatkach reklamowych w I półroczu 2011

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: