eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyPolscy konsumenci narzekają na terminowość firmCzym przejawia się nierzetelność według polskich konsumentów?

Polscy konsumenci narzekają na terminowość firm

2011-09-11 00:04

Polaków najczęściej spotykają takie przejawy braku rzetelności firm, jak nieterminowość dostaw towarów i usług oraz ich niska jakość - to ostatni wniosek płynący z badania "Rzetelność polskich firm okiem konsumenta", przeprowadzonego przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Rzetelnej Firmy. Najwięcej przypadków niesolidnego ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Polscy konsumenci narzekają na terminowość firm

fot. mat. prasowe

Czym przejawia się nierzetelność według polskich konsumentów? Czym przejawia się nierzetelność według polskich konsumentów?

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: