eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyWpływ social media na email marketingWskaźnik kliknięć wiadomości udostępnianych w social media

Wpływ social media na email marketing

2012-01-25 13:58

18,3% marketerów zamieszcza w wysyłanych emailach przyciski szybkiego udostępniania na portalach społecznościowych, a wskaźnik kliknięć takich wiadomości jest wyższy średnio o 115% - wynika z badania przeprowadzonego przez ekspertów email marketingu z GetResponse. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Wpływ social media na email marketing

fot. mat. prasowe

Wskaźnik kliknięć wiadomości udostępnianych w social media W przypadku LinkedIn średni wskaźnik kliknięć wiadomości udostępnianych w social media sięga 9,6%

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: