Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych I 2012
2012-02-02 09:50
W nowej edycji Rankingu Sieci Detalicznych pozycję lidera wzmocniła Biedronka (80,15 pkt). Dystans do drugiej sieci Tesco hipermarkety (79,37) wzrósł do 0,78 punktu, głównie ze względu na obniżenie notowania angielskiej sieci. Wynika to z dotychczasowej formuły hipermarketów Tesco, która wymaga lepszego dostosowania do specyfiki ... Przejdź do artykułu ›
![Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych I 2012 Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych I 2012](https://s3.egospodarka.pl/grafika/sieci-detaliczne-w-Polsce/Marketingowy-Ranking-Sieci-Detalicznych-I-2012-BtyFQc.jpg)
fot. mat. prasowe
Ranking sieci detalicznych według formatów - hipermarkety i supermarkety Wśród hipermarketów wygrywa Tesco