eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyPolskie mikrofirmy a marketing internetowyForma reklamy w zależności od rozmiarów przedsiębiorstwa

Polskie mikrofirmy a marketing internetowy

2012-02-07 09:42

Zaledwie jedna trzecia mikro firm ogłasza się w Internecie, aby pozyskać klientów lub kontrahentów - wynika z badania przeprowadzonego przez Tax Care. Jeśli już to robią, to w serwisach branżowych. Drobni przedsiębiorcy sporadycznie korzystają natomiast z serwisów społecznościach, na przykład Facebooka. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Forma reklamy w zależności od rozmiarów przedsiębiorstwa Najpopularniejszą reklamą online jest reklama na serwisach/portalach branżowych

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: