eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyReklama internetowa w Polsce IV kw. 2011Najczęściej stosowane formy kreacji online

Reklama internetowa w Polsce IV kw. 2011

2012-02-08 11:38

Gemius zaprezentował wyniki raportu gemiusAdMonitor za IV kw. 2011 r. Zrealizowane w tym czasie kampanie online analizowano pod kątem wykorzystywanych form kreacji, osiąganych przez nie wskaźników oraz branż, które były reklamowane. W najnowszej edycji raportu dodano dwa zestawienia: uCTR1 oraz analizę poziomu CTR dla najpopularniejszych ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Najczęściej stosowane formy kreacji online Double Billbord najczęściej stosowaną formą kreacji online

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: