eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyRynek reklamy w Polsce 2011 r.Udział sektorów w wydatkach w gazetach -2011 vs. 2010

Rynek reklamy w Polsce 2011 r.

2012-04-25 11:10

Według szacunków domu mediowego MPG rynek reklamy w 2011 osiągnął wartość 7,78 mld złotych netto, co oznacza wzrost o 2,3% w stosunku do 2010 roku. Warto zaznaczyć, że na dynamikę rozwoju mocno wpłynął czwarty kwartał, który był o 5% gorszy niż analogiczny okres 2010 roku. W porównaniu z rokiem 2010, wydatki najbardziej wzrosły ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Rynek reklamy w Polsce 2011 r.

fot. mat. prasowe

Udział sektorów w wydatkach w gazetach -2011 vs. 2010 Największa część wydatków w gazetach w 2011 roku pochodziła od reklamodawców z sektorów Handel, Finanse i Motoryzacja.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: