eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyReklama internetowa w Europie Śr.-Wsch. II poł. 2011Sektory o największym udziale emisji reklam na poziomie kraju

Reklama internetowa w Europie Śr.-Wsch. II poł. 2011

2012-06-11 00:11

Europa Środkowo-Wschodnia nadal stawia na tradycyjne formaty reklamowe - mimo, że generują one mniejszą liczbę kliknięć niż nowoczesne i bardziej interaktywne rozwiązania. Gemius prezentuje wyniki raportu gemiusAdMonitor za II półrocze 2011 roku. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Sektory o największym udziale emisji reklam na poziomie kraju Największy udział emisji reklam w większości z poddanych analizie krajów odnotowano w branży: „Finanse, Ubezpieczenia oraz Domy maklerskie”

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: