Reklama wielkoformatowa IV-VI 2012 r.
2012-08-09 11:30
II kwartał 2012 roku był bardzo dobry dla rynku reklamy wielkoformatowej. Szacowana wartość rynku wyniosła 27,05 mln zł. W porównywalnym okresie 2011 roku szacowana wartość tego rynku wyniosła 23,49 mln zł, natomiast w 2010 roku - 25,53 mln zł. Daje to wzrost wartości rynku aż o 15,2% - podaje raport sporządzony przez CAM Media. Przejdź do artykułu ›
![Reklama wielkoformatowa IV-VI 2012 r. Reklama wielkoformatowa IV-VI 2012 r.](https://s3.egospodarka.pl/grafika/reklama/Reklama-wielkoformatowa-IV-VI-2012-r-wgdi3f.jpg)
fot. mat. prasowe
Fot. 2 Kampania Kompanii Piwowarskiej brand Tyskie na budynku przy pl. Dominikańskim we Wrocławiu