Wydatki na reklamę będą spadać
2012-12-05 11:28
ZenithOptimedia szacuje, że w 2012 roku łączne wydatki na reklamę w Polsce spadną o 5,5% w stosunku do poprzedniego roku. Oznacza to redukcję wcześniejszych estymacji, mówiących o spadku wartości rynku o 4,9%. Prognozowana wartość rynku reklamowego wyniesie na koniec roku niecałe 6,8 mld złotych. Przejdź do artykułu ›
![Wydatki na reklamę będą spadać Wydatki na reklamę będą spadać](https://s3.egospodarka.pl/grafika/reklama/Wydatki-na-reklame-beda-spadac-gvNLQ1.jpg)
fot. mat. prasowe
Reklama internetowa w podziale na rodzaje Reklama display (której szeroka definicja obejmuje też media społecznościowe i video online) rośnie najszybciej – o 20% rocznie, dzięki dynamicznemu wzrostowi mediów społecznościowych i video online.