eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyRynek reklamy online w Polsce III kw. 2012Wydatki ogółem i główne typy reklam

Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2012

2012-12-31 13:30

Według badania IAB AdEx, przeprowadzonego przez PwC na zlecenie IAB Polska, wartość polskiego rynku reklamy on-line w trzecim kwartale 2012 wyniosła 485 milionów złotych. Jest to o 5% więcej, niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. W podziale na formaty reklamowe dotychczasowe trendy są zachowane, między innymi obserwowany jest ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2012

fot. mat. prasowe

Wydatki ogółem i główne typy reklam Dominuje SEM i Display – każdy z typów pozyskuje ponad jedną trzecią tortu reklamowego online.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: