Sieci handlowe w mediach XII 2012
2013-01-22 12:22
Tesco było w grudniu najbardziej medialną siecią handlową, na drugim miejscu znalazła się Biedronka, która zwyciężyła w kategorii dyskonty, głównie dzięki wyraźnej dominacji w mediach społecznościowych. Lidl zajął trzecie miejsce, mimo iż w badanym miesiącu poniósł największe wydatki reklamowe, jak wynika z danych admonit ... Przejdź do artykułu ›
![Sieci handlowe w mediach XII 2012 Sieci handlowe w mediach XII 2012](https://s3.egospodarka.pl/grafika/najpopularniejsze-sklepy/Sieci-handlowe-w-mediach-XII-2012-LyGUVK.jpg)
fot. mat. prasowe
Sieci z elektroniką - popularność w mediach a wydatki na reklamę Euro RTV AGD mimo największej liczby przekazów reklamowych i największych kosztów poniesionych w związku z promocją, znalazł się dopiero na piątym miejscu pod względem medialnej popularności.