eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyReklama wielkoformatowa 2012 r.Wydatki na kampanie wielkoformatowe w poszczególnych miastach oraz ich udział w rynku

Reklama wielkoformatowa 2012 r.

2013-02-12 00:16

W całym 2012 rok inwestycje w reklamę wielkoformatową wyniosły 83,04 mln zł. W porównaniu z rokiem 2011 oznacza to spadek wartości rynku o 0,7%. Zmiany w poszczególnych kwartałach są znaczne. Z perspektywy osiągniętego wyniku najważniejsze kwartały to II (kiedy wzrost wyniósł aż 15,2%) i IV. W ostatnim kwartale został odnotowany ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Wydatki na kampanie wielkoformatowe w poszczególnych miastach oraz ich udział w rynku W 2012 roku udział rynku warszawskiego w inwestycjach wyniósł 45,2%. Rynki, które najszybciej wzrastały to Łódź i Wrocław – odpowiednio o 23,6% i 15,9%.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: