eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyMarketingowy Ranking Sieci Detalicznych II 2013Sklepy MSD (małe, średnie i duże sklepy spożywcze)

Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych II 2013

2013-02-28 11:31

W aktualnej edycji Marketingowego Rankingu Sieci Detalicznych nr 13 opracowanego przez Kondej Marketing, dwaj liderzy Biedronka i Tesco (hipermarkety) utrzymali swoje pozycje, jednakże grupa pościgowa jest coraz bliżej. Biedronka dokonuje przekształceń swoich sklepów, lecz przy tej okazji traci dotychczasową przewagę cenową. Dyskontem nie ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych II 2013

fot. mat. prasowe

Sklepy MSD (małe, średnie i duże sklepy spożywcze) W kategorii sklepów MSD (sklepów do 300 m² powierzchni) na czele nadal znajdują się Delikatesy Centrum. Podobnie jak wszystkie sieci należące do Grupy Eurocash, utraciły one jednak rozwojowy impet.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: