eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyTajemniczy klient: sklepy onlineOgólna ocena obsługi klienta poprzez telefon

Tajemniczy klient: sklepy online

2013-05-12 00:26

Szybkie, wygodne, zdaniem wielu internautów tańsze i coraz bardziej popularne, tak potocznie opisywane są zakupy internetowe. Polacy z roku na rok coraz chętniej kupują on-line, dzięki czemu od kilku lat cieszymy się największą w Europie dynamiką wzrostu handlu internetowego. Rosnące wskaźniki prowokują do tego aby zastanowić się ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Tajemniczy klient: sklepy online

fot. mat. prasowe

Ogólna ocena obsługi klienta poprzez telefon Najwyższe noty w badaniu telefonicznym, równorzędnie zebrały trzy sklepy Megamedia.pl, Megamarket.com.pl, Neo24.pl, osiągając 94% ze 100 % punktów.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: