eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Showrooming z telefonem w dłoni

2013-05-19 00:16

Tegoroczna edycja cyklicznego badania TNS Mobile Life podpowiada, co zrobić, by wizyta konsumenta w sklepie czy galerii handlowej kończyła się zakupami, a nie tylko oglądaniem. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Showrooming ‘Showrooming’, czyli odwiedzanie sklepów jedynie po to, by oglądać i testować produkty z zamiarem nabycia ich gdzie indziej, do którego przyznaje się jedna trzecia użytkowników telefonów komórkowych na świecie i tyle samo (33%) Polaków

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: