eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyShowrooming z telefonem w dłoni Showrooming z telefonem w dłoni

Showrooming z telefonem w dłoni

2013-05-19 00:16

Tegoroczna edycja cyklicznego badania TNS Mobile Life podpowiada, co zrobić, by wizyta konsumenta w sklepie czy galerii handlowej kończyła się zakupami, a nie tylko oglądaniem. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. pressmaster - Fotolia.

Showrooming z telefonem w dłoni Aż dwie trzecie spośród wszystkich osób oglądających produkty w sklepach korzysta wtedy z telefonu. Stwarza to ogromną szansę dla marek, by wykorzystując ten kanał rozpocząć z konsumentem dialog, obudzić zaangażowanie i w efekcie zamienić oglądanie w kupowanie.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: