eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Najcenniejsze marki świata 2013 - motoryzacja

2013-06-06 09:22

Toyota przezwyciężyła niekorzystne skutki akcji wycofywania swoich produktów sprzed dwóch lat i ponownie stała się najcenniejszą motoryzacyjną marką świata. Japoński producent wyprzedził BMW i zajął 1. miejsce w rankingu branży motoryzacyjnej w ósmym dorocznym rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100 opracowywanym ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. adimas - Fotolia.com

Toyota najcenniejszą marką Wartość marki Toyota wynosi obecnie 24 mld USD (wzrost o 12% w porównaniu do roku ubiegłego).

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: