Reklama kontekstowa 2012
2013-06-13 11:02
Sieć reklamy kontekstowo-behawioralnej Adkontekst przedstawiła kolejną - już czwartą - edycję raportu na temat polskiego rynku reklamy kontekstowej. Raport został przygotowany na podstawie ankiet przeprowadzonych w czołowych domach mediowych i agencjach interaktywnych specjalizujących się w SEM. W tym roku, w ślad za silnymi trendami w ... Przejdź do artykułu ›
![Reklama kontekstowa 2012 Reklama kontekstowa 2012](https://s3.egospodarka.pl/grafika/reklama-kontekstowa/Reklama-kontekstowa-2012-IdYtoL.jpg)
fot. mat. prasowe
Średni wzrost ROI w reklamach kontekstowych W 2012 ROI wzrósł średnio o 8,1%. (w 2011 średni wzrost ROI wyniósł 4,5%). Jest to dobry znak dla sieci kontekstowych i wyraźny sygnał, że media planerzy doceniają skuteczność emitowanej w nich reklamy.