Reklama kontekstowa 2012
2013-06-13 11:02
Sieć reklamy kontekstowo-behawioralnej Adkontekst przedstawiła kolejną - już czwartą - edycję raportu na temat polskiego rynku reklamy kontekstowej. Raport został przygotowany na podstawie ankiet przeprowadzonych w czołowych domach mediowych i agencjach interaktywnych specjalizujących się w SEM. W tym roku, w ślad za silnymi trendami w ... Przejdź do artykułu ›
![Reklama kontekstowa 2012 Reklama kontekstowa 2012](https://s3.egospodarka.pl/grafika/reklama-kontekstowa/Reklama-kontekstowa-2012-Da0HME.jpg)
fot. mat. prasowe
Targetowanie w kampaniach kontekstowych W roku 2012 wyraźnie wzrosło też znaczenie innych metod targetowania (poza kontekstowym) wprowadzanych przez analizowane sieci. Są to głównie retargeting i targetowanie po zainteresowaniach (behawioralne), które pozwalają marketerom na skuteczniejszą realizację celów efektywnościowych.