Rynek napojów w Polsce: wydatki na reklamę I-VI 2013
2013-09-03 13:25
Producenci napojów zwiększają wydatki reklamowe w tym roku w porównaniu do 2012. Wzrost o 6% do 410 mln złotych, mimo spowolnienia gospodarczego, może oznaczać pierwsze symptomy odbicia na rynku reklamowym. To wyniki najnowszej analizy przeprowadzonej przez ekspertów domu mediowego Equinox Polska. Przejdź do artykułu ›
![Rynek napojów w Polsce: wydatki na reklamę I-VI 2013 Rynek napojów w Polsce: wydatki na reklamę I-VI 2013](https://s3.egospodarka.pl/grafika/reklama/Rynek-napojow-w-Polsce-wydatki-na-reklame-I-VI-2013-BLnR4j.jpg)
fot. mat. prasowe
Udziały rynku sektora napojów Reklama w sektorze napojów przechodzi metamorfozę. Po sześciu miesiącach tego roku na pierwszej pozycji znajdują się napoje gazowane (117mln zł) z 29% udziałem.