eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyTajemniczy klient: sklepy odzieżoweProces obsługi – najważniejsze elementy

Tajemniczy klient: sklepy odzieżowe

2013-09-04 13:24

Jeżeli lubisz robić zakupy w sklepach odzieżowych znajdujących w galeriach handlowych lub, jako kierownik takiego punktu, chcesz zobaczyć jak powinna wyglądać profesjonalna obsługa klienta, warto zajrzeć do sklepów Jackpot oraz Hexeline, szczególnie tych znajdujących się w Galerii Wisła w Płocku, Galerii Askana w Gorzowie ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Proces obsługi – najważniejsze elementy Nawet, jeżeli wygląd i atmosfera danej placówki przyciągnie klienta, to często obsługa stanowi element zniechęcający do dokonania zakupu i powrotu do sklepu w przyszłości.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: